Postări populare

marți, 3 mai 2011

Pamantul vazut din spatiu

Pamantul vazut din spatiu



Este ora patru dupa-amiza.Afara ploua de trei zile si aceasta vreme mohorata imi da o stare de spirit negativa.

Stau singura in camera si vorbesc cu mine insami de cum ar fii viata mea pe o alta planeta.Deodata in fata mea apare un omulet mic,verde ce prezinta antene,semanand mai mult a extraterestru decat a om.

Incep sa intru in vorba cu el si ma roaga sa merg in univers pentru a vedea viata de acolo.Normal ca am acceptat,era marea mea dorinta.

Ajugand in spatiu,am privit in jurul meu si totul mi sa parea ciudat.Nu existau decat trei extraterestri,carre comandau intreaga planeta.Cel cu care venisem mi-a spus sa privesc in jos pentru a-mi vedea planeta.

L-am ascultat si privind in jos,am vazut Pamantul,uimindu-ma cat de mic era.Puteam vedea marile si oceanele,campiile si dealurile,munti si depresiunile,toate fiind atat de mici incat le puteai cuprinde in palma.De asemenea si oamenii erau la fel de mici,ei putand fi asemuiti cu niste furnici care puteau fi distruse in cateva clipe.

La ora de geografie am aflat ca pamantul este a treia planeta din univers,avand o suprafata intinsa de 510 100 000 km2 .Insa mi se parea straniu deoarece pamantul era asemuit cu o minge de baschet pe care o puteai cuprinde cu ambele maini.

Prima zi in spatiu a trecut.A fost o zi a descoperirilor.Noaptea a trecut fara incidente.

A doua zi ma trezi si primul lucru pe care il facui a fost sa privesc planeta mea.Ceva ma ingrozea,Pamantul era mult mai mic decat ziua precedenta,putand fi asemuit cu o minge de cauciuc foarte mica.

Am chemat mica creature sa ma duca inapoi pe planeta mea pentru ca se petrecea ceva neobisnuit care ma ingrozeste,insa acesta mi-a raspuns ca nu este posibil deoarece masinaria cu care veniseram in spatiu se stricase.Gandul ca nu voi mai ajunge pe Pamant ma ingrozea.Ziua a trecut cu bine si a treia zi si,reusind sa reparam masinaria ,am plecat pe Pamant.

Ajungand pe Pamant,totul se schimbase,locuintele erau distruse si oamenii erau ingroziti de fenomenul ce se petrecuse,asteptand ca un miracol sa-i salveze.Am incercat sa-i incurajez,dar ei nu mai aveau nevoie de incurajari,aveau nevoie sa fie salvati.

Deodata ma trezesc din nou in spatiu,intreband mica creatura de ce am ajuns din nou aici.Aceasta mi-a raspuns ca a fost ultima data cand mi-am vazut planeta. La vorbele acestuia am ramas uimita si am avut puterea doar sa intreb ,,DE CE?” inainte sa incep sa plang.Micul extraterestru mi-a zis ca daca ma voi duce din nou pe planeta mea o voi duce la distrugere.Afland aceste lucruri,am decis sa raman acolo,pentru binele planetei,chiar daca acest gand ma ingrozea.

M-am trezit in mijlocul camerei,intinsa pe covor,cu ochii tinta in tavan.Ma aflam in acelas loc ca si la ora patru dupa-amiaza.Acum era ora noua seara.

Ma gandesc cateva clipe si imi spun”Ce bine ca a fost doar un vis.”

Ma ridic de jos si privesc pe geam.Nu mai ploua si in gandul meu rasuna propozitia „Ce frumoasa este planeta mea!”

Dupa cateva minute merg in camera mamei si ii povestesc intregul vis,ramanand uimita de acesta.

Acum nu imi mai doresc sa ajung in spatiu.Imi doresc doar sa raman impreuna cu familia mea si sa traiesc fericita,cu buna si cu rele,pe planeta in care m-am nascut.























REFERAT REALIZAT DE LASCU IONELA MIHAELA,eleva la GRUP SCOLAR SANITAR ANTIM IVIREANUL,clasa a 9-a D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu